محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

شروع هفت ماهگیت مبارک

1392/12/26 18:28
نویسنده : مامان بی تاب
297 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان .پسرمامان .دردونه مامان

تو داری بزرگ میشی و فقط 3ماه مونده تا اومدنت نمی دونی چقدرخوشحالم .

من و تو الان باهم وارد ماه هفتم شدیم و یه جورایی اون روزای سختو پشت سر گذاشیم .

منم حالم بهترشده و غذاخوردنم خوب شده الهی شکر

فقط 3ماه و 9روز دیگه مونده تا دیدار من و تو .

طاهای من .عزیزدلم.من و بابا خیلی خیلی منتظراومدن توییم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عمه خاله راحله
24 اردیبهشت 91 23:09
سلام عزیز عمه خاله.برای بغل کردنت لحظه شماری میکنم.دارم برات یه تشک بازی درست میکنم که رو فرشای مامانی دست و پاهای خشکلت صدمه نبینه.یه عالمه بوس
طاها
24 اردیبهشت 91 23:44
میرزا کوچک خان
25 اردیبهشت 91 10:21
هوراااااااااااا مبارکه! برای منم دعا کن!
طاها و ماماو بی تاب
25 اردیبهشت 91 14:11