محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

همیشه کنارم باش

1392/5/4 12:30
نویسنده : مامان بی تاب
437 بازدید
اشتراک گذاری

 وقتی تنها ميشمو احساس تنهايی تمام وجودمو فرا ميگيره يک ان ياد تو بيشترو بيشتر ميشه ...

وای خدای من يه موقعهايی فکر ميکنم با خودم که اگه تو نبودی من ميخواستم به کی پناه ببرم از فرط بی پناهی تو اين دنيا.

هر روزو هر لحظه زشتيهای دنيا رو با چشمای خودم ميبينم....پايين اومدن ارزش انسان بودنوو لحظه هايی که گريه نکردمو اشک نريختم به خاطر ظلم به انسانيت...

چقدر سخته ديدن پير مردی با پشت خميده که با داشتن ۸ تا دختر با نگاهی ملتمس انقد تو رو خدا تو رو خدا ميکنه که يه ليف ازش بخری...اون لحظه با نگاه کردن توی چشماش چه حسی بهت دست ميده؟؟

وای ...................خدای من خدای من تو چقدر عظيمی..

انقدر عظيمی که درک عظمتت قلب بزرگی ميخواد.

پدر...چه نعمت عظيمی

مادر ....چه پناه زيبايی

خانواده...ريشه ی من

وتو.........خدای من ...تو؟

چی بگم که هر لحظه با ياد تو توی قلبم اشکام روی دفترم و روی کیبردم سرازير ميشه..قلبم از عظمتت فشرده.....

انقدر زيبايی و تنها که برای تنهاییت نگرانم..........

چقدر دوست دارم از تو نوشتنو ..دستام قدرت حرکت ندارن وقتی به تو فکر ميکنم..به خاطر چیزایی که بهم دادی شکر

                                 

خدایا!

 

به خاطر تموم چیزایی که :

 

دادی!

 

ندادی!

 

دادی پس گرفتی!

 

ندادی بعد می خوای بدی!

 

دادی بعد میخوای پس بگیری!

 

ندادی میگی دادی!

 

اصلا نمی خوای بدی!

 

نداده بودی فک کردی دادی!

 

نمی دی هی میگی میدم

 

دادی تو راهه!

 

...

 

شکرت...!

همیشه با من باش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه خاله راحله
5 تیر 92 1:33
سلام آجیه بی معرفت خودم.هیچ خبری ازت نیستا داری چکارا میکنی.پسرم خوبه؟ بهش بگو خاله راحله گفته یه لگد بزن به مامانی. میسپارمتون به خدا
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 تیر 92 1:20
کمترین ارزویم اینست هرگز با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار نبینی
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 1:58
سلام... ---------------------------_(/_) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--"._--,',; -((((-,...-------,((((-------`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--------------(((------/ -))-|-------به روزم-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/-- )---/-.--)----------`/--/ ---|.---(-(------------' ---||-----//----------'| ---||------//-------_'|ا ---||-------))-----|_--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------_| ومنتظر کولاک کردن تو
مامان ساتیار
6 تیر 92 7:37
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com