محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

دومین سال علی اصغرشدنت

1393/12/2 15:27
نویسنده : مامان بی تاب
1,216 بازدید
اشتراک گذاری


یک عمر اگر
روزه بگیریم
و بگیرید
و بگیرند؛
هم‌تا نشود
با عطشِ
خشکِ
دهانِ
علـــــــی‌اصغر...

علی اصغر اگه مردی هم بشی واسه ما حسینی ها همون طفل شش ماهه هستی ومن فقط میگم رباب چه ها کشید که علی اصغرش تشنه.............ادامه نمیدم چون حقیرو ناتوانم در مقابل کلماتی که بیانگر ظلمی که بهت کردن واگر


یک عمر
گریه کنم
مظلومیتت ومعصومیتت برام تکراری نمیشه

علی اصغرم...... حال طفلکم چطوره؟خوبه ؟هواشو داری؟یادته بین ما یه قول هایی بود؟

دلتنگشم خیلیییییییییی

باز توان ادامه دادن رو ندارم...........

کاش دنیا بدونن که طفل شش ماهه پیش خدا چه عزتی داره و تو ضامن سلامتی محمدطاهای من شدی و خدا به معصومیتت محمدطاهارو زمینی کرد و محمدطاها شد نذرعلی اصغرم تا سه سالگی

 

محمدطاهای من این پست که دارم واست مینویسم آروم خوابیدی و بابا با دایی هات رفتن خرید عید و م همیشه با نام علی اصغر یهو میشکنم و آسمون چشمام طوفان به پا میکنه و....

 

تصاویر علی اصغرم (محمدطاهای من)

 

ســـــــــــــــال اول

ســـــــــال دوم

اولین لباس مشکی علی اصغر ....نمی دونم راز این لباس چی بود که تاپوشیدیش مظلوم و مرید شدی

مامان جون داشت بهت یادمیداد بگی خدااااااا ..........نگاه به آسمون میکردی

مامان جون بهتسینه زدن یادداد و زودی یادگرفتی................فدات بشم

قربون اشکت

لباس سال دوم علی اصغرت تنت کردیم و من و بابایی کلی شکرکردیم و کلی بغل و کلی عکس برای همه فرستادیم

خدااااایااااا دوسستت دارم واسه این نفس

نوش جونت مامان ....دیدی بچه هاپشت سرت نگاه میکنن باهاشون نصفش کردی

محبت

فقط شکررر

بازم شکررر

زمان دعا علی اصغر وقتی تو بغلم بودی ازبس گریه کرده بودم داشت حالم بدمیشد مامان جون تورو دیگه ازم گرفت و خودش شروع کرد به گریه ...........آخه مامان جونم یه علی اصغر از دست داده

این عکس و خیلی دوست دارم

تازه تازه داره باورم میشه که داری مرد میشی                 

یلدای گلم که دیدم شال مشکی سر کرده بهش گفتم چراخاله گفت مگه خاله نمیگی نی نی اندازه طاهابوده که تیرخورده پس منم طاها رو دوست دارم و خجالت میکشم روسری سرم نکنم

دهه اول هرروز با هم میرفتیم تاخونه مامانجون اینا با کالسکه بعد میرفتیم روضه

         

خدایاااااا ........علی اصغر...........نذر ما را بقبولزیبا

پسندها (5)

نظرات (4)

محمد
3 اسفند 93 21:29
سلام تخفیف نوروزی فروشگاه اینترنتی تلیپ [telip.ir] برای مدت محدود شروع شده پس فرصت رو از دست ندهید مهم اینه که حراج واقعی باشه...
طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 17:02
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com
بابا و مامان
4 اسفند 93 18:06
الاهی من فدای این علی اصغر خوشگلم بشم قربون اون دستهای کوچولوت که سینه می زنه عزیزم خدا نگه دار مامان جون مهربون باشه عکسهای خیلی قشنگن عزیز دلم همیشه سالم و سلامت باشید
مامان بی تاب
پاسخ
شما همیشه نفراول به ما لطف داشتید
تصاوير خود را به اشتراك بگذاريد
7 اسفند 93 18:05
تصاوير خود را به اشتراك بگذاريد با آرزوي روزهاي خوب براي شما و فرزندان دلبندتان مي خواستم سايتي را معرفي كنم براي اشتراك عكس و تصاوير شما و فزندنتان شما مي توانيد در سايت پيكسل : پروفايل بسازيد - عكس ارسال كنيد - نظر بدهيد - به عكس ها امتياز بدهيد - پيام براي ديگران ارسال كنيد و يه عالمه امكان ديگه ... يه سري به ما بزنيد اونايي كه اومدن ديگه نرفتن http://pixel.aiande.com