محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

ســــــــــــــــــــــــلام

1392/12/26 18:57
نویسنده : مامان بی تاب
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم

مامان فدات بشه

اگه نمیام به این دفترچه سر بزنم بخاطر اینکه روزهای خوبی برای نوشتن ندارم

چیزی نیست که انگیزه نوشتن بهم بده

الان یه بهونه برای نوشتن پیدا کردم اومدم بهت بگم

دوستم خاله نجمه یادته که تو شکمم بودی برات اب انار خرید اون هم نی نی اش به دنیا اومد اقا بهادر ما پا به این دنیا گذاشت .

اما خیلی عجول بود.خاله نجمه به علت استرس زیاد در دوران باردری مجبور به خوردن ارامبخش شده بوده حالا این کوچولو ما 1ماه زودتر اومده و تو دستگاه ازش مراقبت می شه .شیر خاله نجنه واسه اقا بهادر ما سمه بخاطر اینکه اثر اون قرص های قوی تو سینه اش هست و هر روز می ره می بینش.براشون دعا کن .

خیلی دوست دارم برم ببینمش اما پاهام نمی ره جلو تحمل دیدنشو تو گهواره شیشه ایی ندارم .خدا محافظشون باشه .

یه خبر دیگه هم برات دارم تو ادامه مطلب می زارم برات اما بین خودم و خودت باشه

باشه فدات شم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لحظه های من و تو
26 دی 91 12:57
وای خدای من . انشالله سالم و خوشحال با هم برن خونه . دیشب خواب دیدم منم یه پسر دارم . حس مادر بودن رو توی خواب برای اولین بار تجربه کردم ،نمیدونی چقد بچمو دوست داشتم. الان نجمه خانم چه حالی داره . خدا یارشون باشه



الان پسرشو برده خونه حالش هم خوبه خداروشکر
آیدا
25 تیر 92 14:47
سلام عزیزه مهربون ایشالا زوده زوده زود مادر بشی و دله همه ی ماهارو شاد کنی من همیشه فقط خواننده وبلاگت بودم میتونم خواهش کنم رمزتو بهم بدی