محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

لطفا با آرامش وارد شوید.......؟!!

1392/12/26 18:47
نویسنده : مامان بی تاب
807 بازدید
اشتراک گذاری

 

گاهی که از عالم و آدم خسته می شم...

دلمو به همین دلنوشته هام خوش می کنم!

نمی دونم شاید زیادی خود شیفته ام...!

اما،هرکسی برای خودش یه جای امن داره

مگه نه؟؟؟؟

اینجا هم مکان امن منه!

پس لطفا با آرامش ورد بشید...

کفشاتون هم در بیارید...

دوست ندارم وقتی میرید جای پاهاتون
روی دلم بمونه

دل یه مکان مقدسه...
باوضو دل وارد شوبد.............
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فسقلی مامان وبابا
9 آبان 91 8:29
سلام دوست جونی حالت خوبه ؟بهتر شدی الحمدالله ؟امیدوارم هروز بهتر وآروم تر بشی من هم از این گوشه دنیا واسه شما وهمه ی مامانها دعا می کنم که خدا بهشون اول سلامتی و بعد یه نی نی ناز بده الهی آمین
فسقلی مامان وبابا
9 آبان 91 8:30
عزیزم من هروز منتظر هستم که خبر بارداریت رو بشنوم وبا صدای بلند خدارو شکر بگم
به امید اون روز که زیاد هم دور نیست


انشالله منم بی تاب اون روزم که بیام و بنویسم که تو آزمایشای خداسربلندبیرون اومدم و یه پاداش بهم داد
marjan
9 آبان 91 14:55
عزیزم........بمیرم برای دلت
فسقلی مامان وبابا
9 آبان 91 15:08
سلام خواهر جون مرسی که آمدی وبهم سر زدی من هم امیدوارم برس اون روز وپاداشت رو از خدا بگیری
مامی امیرحسین
23 آبان 91 17:19
گلم اگه میدونستم با نوشتن اون مطلب دل مادری رو میشکنم هرگز نمی نوشتم. دلم گرفت... سر اذونه برات دعا میکنم... فقط همین کار از دستم برمیاد.