محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

عموها

1392/12/26 18:29
نویسنده : مامان بی تاب
374 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به طاهای خودم قلبماچقلب

این عکسو برات گذاشتم تا خیالت راحت بشه بابایی زشت نیست و گول حرفای عمه خاله رو نخوری .کلافهکلافه

از سمت راست شروع میکنیم عمو عباس منه یعنی شوهر خاله منه و من از کوچیکی خیلی دوستش داشتم و بهش میگفتم عمو و اونم به من می گه دخترم و عمه خاله هم دختر همین عمو نگرانمی شه عمو عباس دادش بابا مهدی میشه بابامهدی هم برای عمو عباس مث پسرش رضا میمونه و بابا مهدی بهترین روزهاشو تو خونه عمو عباس و خاله مژکان داره و ما اونا رو خیلی دوست داریمقلب همین طور رضا پسرش و عمه خاله راحله رو که الان ازدواج کرده .تشویق

طاهای مامان الهی من دورت بگردم از اون جایی که من و بابا عمو و خاله رو خیلی دوست داریم و اوناهم ما رو خیلی دوست دارن ما دوست داریم تو عمو عباس منو و خاله منو دیگه عمو خاله صدانکنی و بهشون بگیخجالت بابا جون و مامان جونخجالت چون اونا خیلی خیلی تو رو دوست دارن.قلب

حالا اون خوش تیپ سمت چپی اسمش مهران دادش بابا مهدیه و قراره تو دردونه عمو مهران صداش کنی /عمو مهران دو تا پسر و همبازی برای تو داره مسعود و مجتبیتشویق.و منتظره تا تو  بیای و ناخن هاتو بچینی .عمو مهران نی نی ها رو خیلی دوست داره.زبان

اونم ماشین عروسی ماستو این عکس هم روز عروسی تو باغ گرفته شدهتشویق.

راستی دردونه گل خودم تو دو تا عمو دیگه هم داری که متاسفانه هرچی دنبال عکس کت و شلواری ازشون گشتم ندیدم.

حالا برو به عمه خاله بگو عمه خاله عموو باباحون من هم خوشکل و هم خوش تیپ چرا الکی میگی بابام زشته .تازه همشون موهاشون قشنگهعصبانیعصبانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه خاله راحله
9 اردیبهشت 91 17:54
سلام پسل گلم.بر منکرش لعنت .عموی تو بابای زیبا و خوشتیپ خودمه که الهی من فدای همه ی مهربونیاش بشم تازشم نبینم به بابای من بگی باباجونا اون فقط بابا جون نی نی های منه.تو بگو عمو عباس.تو بابا بزرگاتو رو باید بگی بابا جون.راستی می دونستی بابات همیشه دوست داشته بگه شبیه منه .آخی پسلم هنوز نیومدی مامانیت حسابی گیجت کرده. قراره تا 3 سالگیت بیارمت پیشه خودم من میشم مامانت.خوشحال شدی نه؟ می دونستم.دوست دارم
طاها
9 اردیبهشت 91 18:47
من باهاتون دیگه قهرم .هم شما هم مامانم
دکمه
12 اردیبهشت 91 14:10
لینک شدی عزیزم!


مرسی عزیزم از لگدهای کوچولوت چه خبر؟
دکمه
13 اردیبهشت 91 13:56
قل قل میخوره توی دلم! خیلی با نمکه!


آخی الهی زنده باشه زایمان طاهای من و محمدسینا شما فکرکنم تقریبا باهم باشه.