محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

اندراحوالات روزهای مربایی ما

1394/6/3 17:44
نویسنده : مامان بی تاب
1,393 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام به گل پسرمامان

 

ای فدای وابستگی هات اصلاااااااا شرایط جورنمیشه برای نشستن پای وبلاگ اما تا دلت بخداد

 عکس ازت میگیرم اما یه مشکلی هم هسن اینه که گلچین کردنش و آپلودکردنش زمان میبره و

همین گلچین و آپلود ووووو بستگی به خواب شما داره که تا شما خوابید میدووم اینجا

                               

اندراحوالات روزهای مربایی ماازدریچه دوربین

ازوقتی تونستی بشینی عاشق موتورشدی و اول میگفتی ان الان دیگه میری سوییچ میاری میگی موتور

ماشینمون وفروختیم و بالاخره بابابه ماشین موردعلاقه اش رسد و بعد از3ماه ایرانخودرو دقیقا روزتولد شما پیامک داد که ........

شادم واسه ماشین نو یاغمگین واسه اولین ماشین مون

عاشق آب بازی هستی

شب یلدا خونه عمه شهناز

شب یلدا خونه عمه شهناز

مطلبی خونده بودم که صبر و چشم انتظاری بچه هاتونو افزایش بدید و من ازیکسالگیت ساعت 5قبل از اومدن بابا میریم پایین و منتظر بابامیشیم و باوجود گرما خودت میری توسایه و میگی بابا از اینور بیا و بابا هم باید ام بیاره واست و هیچی مث نان تازه خوشحالت نمیکنه

چشم انتظاری دگر

به اینم بابای گگگگلت (دوستتون دارما)

چرابغغغض....؟ آفتاب همینه دیگه بچه جنوب و این ناز هاغمگین

رفیق شفیقت نیتـــــــــــــــان(نیکان)

عاشق ماهی هستی

داشتم لباسات و ست میکردم واسه عروسی که گفتی طااا عکس

نفسای من

یه تب وحشتناک

عاشقتونمبوس

بابامهدی..من و تورو جگرو خوشگوشت و کله پاچه خور حرفه ای کردچشمک

کلبه خیالی طاها و امیرعلی

یه مسیر و یه راه اما دوفکر

آفتاب گیری خونه بابابزرگ

خریدقبل ازعید (کنزالمال)

منتظر باباجونی تابری داردالرحمه

ماهشهر دعوت خاله زهرا  جشن خانواده دریاچه نمک

روزپدر هدیه ما صندلی مسافرت

روزپدر هدیه ما صندلی مسافرت

فقطططط بوسس

ادای باباتودرمیاری

عاشق آب و کف

روز جهانی شستن رخش طاها و رخش بابا (البته بابا تازه ازکارواش اومده)

ادامه دارد.................

پسندها (4)

نظرات (5)

بابا و مامان
5 شهریور 94 9:30
سلام مامان عزیز ماشین نو مبارک ایشالاه چرخش براتون بچرخه
بابا و مامان
5 شهریور 94 9:31
الاهی من فدای این پسر ناز و بامزه و خورنی
من:)
7 شهریور 94 17:52
خیلی عکساتون خوشگل شده/
من:)
7 شهریور 94 17:53
میشه ازتون خواهش کنم بیاین وبمو6تا نظر بهم بدین جبران می کنم...دوستون دارم
من:)
7 شهریور 94 17:53
چه پسر لپوی نازیچه قدر خوشگله ماشاالله//
مامان بی تاب
پاسخ
لطف داریشما