محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

ازپوشک گرفتن پسرم(بیست ماهگی)

1394/4/8 6:57
نویسنده : مامان بی تاب
3,062 بازدید
اشتراک گذاری

پســـــــــر گلم

محمدطاهای من،

نمی دونم من کند شدم توی نوشتن کارهات یا تو داری زود بزرگ میشی...هر چی هست باعث شده جا بمونم از نوشتن تمام لذتهایی که این روزها در کنار هم داریم...اما دارم سعی میکنم سحری که خوردم و نماز و قرانم که خوندم بیام تا حداقل یک ساعت خاطراتتو برات بنویسم بعد بخوابم کلی از شیرین کاری هاتو ننوشتم اما الان پست های جدید میزارم و قدیمی هارو باتاریخ قبل برات میزارم که بخوانی و بدنی که منم همیشه عاشقت بودم  .......محبت

ماشالا هزار ماشالا اگه چشمم شورنباشه میخوام ازپسرم تعریف کنم خجالتوای که معمولا مامان باباهابچه هاشونو چشم میکنن و منم زمینه شوری چشم دارمخجالت پس همش میگم ماشالله آرام ...اصلا عقده ای شدم تامیام ازت تعریف کنم همه میگن خوووووووووو عصبانیاز باباجون مامان جون و خاله زهرا گرفته تا راه دوری ها عمه راحله و باباجون بوشهریتعصبانی........اما اینجا دیگه دسنشون بهم نمیرسه چشمکو میخوام یه کم از پسرتعریف کنم و تا سروکله کسی پیدانشده اما همش میگم بغل

نفس بالنده مامان

همه کارات خیلی زود و خوب انجام شد از 6 ماهگی که شروع به دندون درآوردن کردی خندونکو خیلی خوب و بدون هیچگونه مشکلی کم کم دندونات کامل شد خندونکتوی هفت ماهگی گفتی مامان محبتاز یک سالگی شروع به گفتن کلمات کردی کردی زبان درشش ماهگی گاگوله کردی بوسدر یک سالگی دقیقا جشن تولدت آغازین قدمهات و برداشتی و راه افتادی جشن. خوووووب توی 15ماهگی یهوزد به سرم ازپوشک بگیرمت و اولین کاری که به ذهنم رسید این بود که برات یه توالت فرنگی کودکانه و پسرانه بخریم و من از تو دیوار ازقم ازیه خانومی یه توالت فرنگی که اینجا قیمتش 100000تومن بود و موزیکال از این خانوم 40000تومن خریدم و مامان محمدپارسا و یاسمین جون برامون پستش کردن ویه بسته سوغاتی سوهان قم هم برامون فرستادن که خیلیی بهومن چسبیددددد و کلی تشکر ...محبت

اینم عکس اولین باری که قصری تو دیدی و کلی ذوق کردی و جیش و پی پی کردی و قوری برات دست زد و گفت هوراااااا

تصمیم گرفتم دیگه پوشکت نکنم ...........و آزادت گذاشتم اما دیدم نه توانایی گفتنشو نداری یعنی کنترل ادرار توی مثانه و پی پی از روده رو نمیفهمی ومن عجولانه دارم بهت ضربه میزنم وترس ازجیشو پی پی پیداکردی که یه موقع جیش کنیو من دعوات کنم و زود میپریدی بغلم میگفتی مامان خطا....

فهمیدم الان خیلی زوده برات قهر....

تا توی 19ماهگی گفتم بزار یه باردیگه شانسمو امتحان کنم و شاید جواب نداد و خیلی آگاه تربودی اما اول جیش میکردی بعد میگفتیدلخور اما عاقلانه برخورد میکردی این بار نظرم عوض شد که تو میتونی کنتری کنی اما نمی دونی من ازت چی میخوام تا از یه مشاور راهنمایی گرفتم و راهکاری رو جلوی پام گذاشت و همون راهکاری رو بهم داد که خاله زهرا داده بود و فقط بهم گفت تایک هفته جواب میگیری و منم ازخودم یه ایده ایجاد کردم و طرح جایزه رو گذاشتم که هر جیش دوتاجایزه و هر پی پی 3تاجایزه  این ایده من در کنار راهکاره خاله زهرا رو از سرگرفتم.تشویق

که خداروشکر ماشالله نفهمیدم چی شد که سه شنبه دوم تیر ماه دقیقا تولد بیست ماهگیت صبح بیدارشدی و گفتی مامان جییش و من بردمت دستشویی ومن کلی ذوق و جیق و تعجب

و منم بهت جایزه دادم و یک ساعت بعد هم گفنی ماامان پی پی و بردمت هم جیش و هم پی پی وبازجایزه تاپایان شب ادامه داشت تشویق

وفرداش مامان جون دعوتمون کرد رفتیم اونجا خواستم پوشکت کنم نزاشتی گفتی نه منم گفتم بشرطی که بگی و ماشالله خونه مامان جون یه پی پی و سه تاجیش و گفتیتشویق و شب بعد خونه عمو مهران هم رفتیم و خداروشکر سربلندبیرون اومدی و به دفعات خونه بابابزرگ رفتیمتشویق

ووووووووووووودیگه بای بای پوشک بای بای

 

اینم عکس جایزه هاییکه پاداش جیشو پی پی ات بودتشویق

و امـــــا ...........آداب دستشویی رفتن طاها خان 

همكاريت خوب بود ولي شما هنوز خوب معني كثيف و تميزي رو نمي دونی و نجاست رو هم كه نمي دونی. ولي عاشق آب بازي هستي. خوب طبيعي است كه در اين مورد وقتي ميري تو دستشويي دوست داري كه آب بازي كني و آب رو مي پاشي به در و ديوار و همش هم دلت ميخواد كه منو خيس كني. البته همچنان این روال ادامه دارد ....

- آب رو تا آخر باز ميكني و شلنگ توالت رو دست ميگيري و بپاش بپاش به دو رو ور.

- تا من بيام تو دستشويي كه شلنگ به طرف من نشانه ميره.

- توی روشویی روپر اب میکنی.. شلنگ رو ميگيري توش

- گاهي هم هوس ميكني كه دستمالو بكشي بيرون تا به زمين برسه بعد آب بگيري بهش

- سوفينگ (سيفون) رو هم كه حتما بايد خودت بكشي (فكر كن تو اين اوضاع احوال بايد بغلت كنم تا بتوني اين كارو بكني) وبعد صدای آب و که میشنوی  ومیگی طاها ترسید تازه بعضی وقت ها میگی دستمو کنم تو توالت که اب سفون داره میره روی دست من بریزه که من دیگه جیغغغغ شیطانوبعدش میبینی مخزت داره پر میشه میخندی

- ظرف زير فرچه توالت رو هم كه حتما بايد پر آب بكني

- گاهي سراغ سطل آشغال هم ميري

- حالا موقع جيش كردن هم كه همينطوري كه نشستي خودتو تكون تكون ميدي كه به همه جا بپاشه (تازه گاهي دستت هم ميگيري جلوش)سبز

- موقع پي پي هم كه همه رو توصيف ميكني (يه پست جداگانه لازم داره)سبز

خلاصه كه روزگاري داريم در اين وادي كوچك توالت ما!!!

البته عاشق همه اين كاراتم من ولي طبيعيه كه بعدش با همه اين كثيف كاريها بايد يا بري حموم يا همونجا آبكشي بشي. سر تا پا!!!

خداییش من و بابا کلی برات وقت میزاریم و روزی 5بارم شده که حمامت دادم که راضی بشی بیای بیرون      

من و بابا:

اخرشم که مرحله شلوار یا شلوارک پوشیدنه که اصرارر که میگی من و وقتی پات میکنی دوت پا رو یه جا میکنی و شروع میکنی به خنده و اینقده میخندی که دوباره میگی جیش و تعجب

 

دوستت دارم يه دنيییییییییییییییییییییییییییا

 

وای طاها مامان اینقده به عیبه ات حساسی که نگو خدای نکرده دست یکی اتفاقی بخره به عیبه ات یا قمبلت جیغ و داد که عیبه مامان ایا  یعنی مامان بیا فلانی دستش خورده به عیبه ام(محل جیش)و معمولا توبازی اتفاقی ذست بابابهت خورده و منو تو بابا رو جریمه میکنیم و کلی با بالشت دست کتکش میزنیم و بنده خدا بیگناه مورد عدل سنگین مادر و پسرقرارمیگیره .....کلا بهت یاد دادم هرکی دست زد به عیبه ات یا ممه جیغ بزن  تو هم ماشالله یادگیریت بالاست ابروو حیثیت طرف و میبری و منم بی تعارف میگم جریممه داری اونم کتک .........

بـخَـــــــــــــــــــند خندوانــــــــــــــــــــه..............بـخَـــــــــــــــــــندمحمـــــــدطاها یه دونه

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
10 تیر 94 10:21
سلام سمیه جون .خیلی وبلاگ زیبایی درست کردی دستت درد نکنه .پسر زیبا و نازی داری خدا حفظش کنه .خوش به حالت چه راحت طاها جونو از پوشک گرفتی دوقلوهای من ۵ ماه بزرگتر از طاها جون هستند و من هنوز موفق به این کار نشدم
مامان بی تاب
پاسخ
قربونت لطف داری چشام نازمیبینن باهاشوم صحبت کن براشون جایزه بزار و تشویقشون کن
بابا و مامان
11 تیر 94 12:23
افرین به طاهای ناز و قشنگم
بابا و مامان
11 تیر 94 12:24
قابل نداشت مامان جون نوش جونتون