محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

گلچینی ازعکس های 14ماهگی

1394/4/5 4:08
نویسنده : مامان بی تاب
905 بازدید
اشتراک گذاری

 دلبندمــــــــــــــــــــــ

            

 

این نوشته را برای تو مینویسم تویی که الان متحیرم ازکارهات ....تویی که هربار اومدم واست بنویسم بارفتارت بامحجوب و مودب بودنت منو متحیر کردی و نطقمو عوض کردی و .....ا

مشب عموعلی و دایی احمد و دایی محمد ومسعود قرارگذاشتن همه باهم پلی استیشن بازی کنن تاسحر ..شب ساعت 1بود که بابامهدی یواشکی گولت زد و رفت و منم سعی کردم تو اطاق باهات بازی کنم تا حواست پرت بشه اما تو خیلی باهوش تراز این حرفایی گفتی بابا رفت من تا ساعت 3:30تمام سعی مو کردم که بخوابونمت اما تو تاچشمات میبست میگفتی بابا ......بردمت حمام کلی بازی کردیم باز گفتی بابا بهت شام دادم خوردی اما بازگفتی بابا میوه و تخمه و پازل وووووو اخرش گریه کردی .....منم زنگ زدم به بابا که باطاها حرف بزن ....

مکالمه پدروپسر

پدر:طاهاااااا

پسر:بابا

پدر:طااااهااا

پسر:بابابیاااا

پدر:طاها پسرم بخواب من فردا میام پیشت باشه بابا

پسر:بای بای

پدر:بای بای

وامااااااااااااااااااااااااااااااااا پسرررررررررر خوابید اونم چه خوابی رفتی

من و پتو و بالشت و حمام و شام و تخمه و....همگی درسخوانسبز

                                          

بله آقا طاها تومرد شدی و من هنوز فکرمیکنم توکوچولویی

گلچینی از       14ماهگی کوچیک خان

 

  

راستی چرا یهو اینجازدی زیرگریه؟سوال

 

من فدای تو به جای همه گلها تو بخند...

بخندددددددددد خندوانه ........بخندددددددددددد محمدطاها یه دونه

 

 عاشقتم 10000000000000000000000000000000 تاماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
10 تیر 94 10:18
وااای که چه عکسایی چه گل پسری .سمیه جون خیلی خوشگل بود عکساتون ...