محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

ماجرای برنده موبایلی جشنواره 4سالگی نی نی وبلاگ

1393/11/8 2:30
نویسنده : مامان بی تاب
933 بازدید
اشتراک گذاری

الهی فدات بشم جوجه طلایی  مامان

اینم یه پست یادگاری از خاله مهربون و خوش نیت که با رای پاکش هم خودش بین این همه ارائ اول شد و هم رای تو خوش طالع بود که رای دهنده ایی که به شمارای داد اول شد و هم خودت با وقت کمی که داشتی و تلاش من و بابا و ............همه اونهایی که دوستت داشتن صاحب رتبه شدی..

وخاله در پست خود اینگونه نوشت......

روی عکس کلیک کنید میریذ به .......آدرس پست فرشته های ناززندگی من

ماجرای برنده شدنمون ...

http://stareh.niniweblog.com

برا محمد طاهای عزیزم...
سلام عزیزم دلمپسر طلای مناین متن و با اجازه مامان گل و مهربونت می نویسماین متن و با اجازه مامان گل و مهربونت می نویسماونروزای که انتظارت و می کشید چند بار با هم صحبت کردیم خیلی مامان گل و مهربونی داری عزیزم از وقتی باهاش صحبت کردم خیلی ارامش پیدا کردم عزیز دلم فرشته قشنگ و طلائیآرزو می کنم همیشه سالم و سلامت باشی به همراه مامان و بابای گلت عزیزم این و بدون که همیشه به یادم می مونی خوشحالم که یه اتفاق خوبی افتاد و طالع قشنگت تو یه جا هر دو مون را در کنار هم قرار داد و به خاطر وجود نازنینت یکبار هم شانس به من رو کرد دوستت دارم و محبتت و هیچ وقت فراموش نمی کنم می دونم تو دل کوچیک و مهربونت برا برنده شدنمون دعا کردیفرشته طلائیایشالاه همیشه تو زندگیت برنده و سربلند باشی و باعث شادی دل بابا و مامان گلت بشی دوست دارم خیلی خیلی زیاد

 

 

 

قربونت برم خاله تو ماهی....خوشحالم که دوستای وبلاگی مهربونی دارم چون شما

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان یاسمن و محمد پارسا
8 بهمن 93 10:35
شرمنده این همه مهربونی و محبتت عزیز دلم
شیما مامان شاهین کوچولو
9 بهمن 93 20:22
مبارکت باشه عزیزم. ایشاله تو همه مراحل زندگیت برنده بشی
بابا و مامان
24 بهمن 93 14:02
سلام کجای مامان چرا نیستید
مامان بی تاب
پاسخ
هستم زیر سایه شما چکار میکنید با زحمات من .کلی به شما و آقا نادر زحمت دادم
✿ مه آ سا✿
26 بهمن 93 3:45
ای جونم نی نی گل شما روز به روز داره ناز تر میشه خدا حفظش کنه عزیزم من آپم لطفا بهم لطف کنید و به وبم سر بزنید و برام نظر بدید برای پست جدیدم
مامان بی تاب
پاسخ
حتما چرا که نه؟
خاله محدطاها
26 بهمن 93 10:54
سلام خاله از بس نازو خوشگلی برنده شدی مامانی اسپند برای جیگر یادت نره ماچ منم یادت نره
مامان بی تاب
پاسخ
شما محبت دارید به ما
بابا و مامان
27 بهمن 93 14:09
خواهش می کنم عزیزم کاری نکردیم
کامیار
30 تیر 94 22:08
سلام وبتون عالیه اگر با تبادل لینک موافق بودین بی خبرم نذارین!
ليلا
31 تیر 94 13:51
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.