محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

15ماهگیت هوراااااااا

1393/11/3 3:48
نویسنده : مامان بی تاب
900 بازدید
اشتراک گذاری

قلبتک ستاره قلبم 15 ماهگیت مبارکقلب

 

عزیزم باور نمیشه چه زود گذشت 15 ماه از عمر نازنینت..

عشق من..

زندگی من..

این 15 ماه زیباترین لحظه های زندگی ما بوده

تو آرامش بی نظیر لحظه های مایی..

و وجود تو زیباترین هدیه خداوندی

چقدر حضورت به خانه ساکت ما هیجان و شادی و دلشوره و استرس و.............. بخشید

15 ماه با تمام سختیها و شیرینی هایش سپری شد...

 

گل پسر 15 ماهه من تند تند میره از این ور خونه به اون ور خونه، آشپزخونه، اطاق ها، حموم و ....و به همه جا سرک میکشه که ببینه چی به چیه...

با صدای آهنگ نانای میکنه و با صدای نوحه و عزاداری سینه میزنه...

مرتب دوست داره کفش های بزرگترها رو بپوشه...

جوراب هاش واز پاش درمیاره....

خودت از پله ها میری بالا و پایین...اینقدر با نمک بود...دستت رو روی پله بالایی میزاشتی و تند تند می اومدی بالا...

از حمام کردن خیلی خیلی لذت میبری و هر کی بخواد بره حمام میری پشت در حمام می ایستی و میکوبی به درب حمام تا برات باز کنند...

از غذا خوردنت بگم که ...........ماشالله ....عاشق ملچ مولچ هاتم........

با مفهوم من و بابا مهدی رو صدا می کنی مامان و بابا....قربونت برم که اگه جوابت رو ندم ده دفعه پشت سر هم میگی عععععععع

گوشی تلفن یا موبایل رو که برمیداری میگی: (ایو ؟)

از میز و مبل و تخت و...کلاً از همه جا صعود کردی...

به لوازم روی میز توالت دسترسی پیدا کردی و مرتب میری سراغ اونها و بررسی شون میکنی..

میگم میخواهیم بریم ددر برو کفشات رو بیار پات کن..میری میاری اما می خوای مثل آدم بزرگا ایستاده پات کنی اما می افتی...وقتی هم میگم کفشاتو در بیار فقط چسبشونو باز میکنی و نمی تونی از پات در بیاری..آخه یکم سخته...قربون هوشت برم کوشولوی من

عاشق توپ بازی، دالی بازی، کولی خوری، و اینکه دنبالت کنم فرار کنی هستی

هر وقت دراز کشیدم میپری روکمر و موهامو میکشی که دورت بدم

عاشق ددر و پارک و سرسره هستی...از سرسره روشکم میخوابی و باصورت میای پایین

کلاً با اسباب بازیهات بازی می کنی...اسباب بازیهای مورد علاقه ات وسایل خونه هستند

میری سر کابینت وسیله ای رو برمیداری میگم برو بزار سرجاش و در کابینت رو ببند ...فدات بشم که دقیقا همون کاری رو که میگم انجام میدی

عاشق شاونه کردن مو وخودت و دیگران هستی .......

دوست داری هم مسواک بزنی و هم مسواکتو هول بدی تو دهن بقیه....

گربه میبینی میگی میو ......

کسی آیفونمیزنه میگی اوو یعنی الو

از رقصت که دیگه مگو جدیدا هم سرو تکون میدی هم دور میزنی هم دور خودت میچرخی

بهت میگیم خودت و زشت کن صورتتو مچاله میکنی

بهت میگیم چشمک چشاتو میبندی

عاشق دیگ و گاز و قابلمه ایی

و هزاران هزار کار جدید میکنی که بزار فقط بین خودم و خودت بمونهچشمک

تو اولین فرصت برات عکس هاتو آپلود میکنم

 

خدایا هزارا هزار بار شکرت که می تونم لحظه لحظه رشد و بالندگی پسرم رو ببینم

راستی گل پسری یادم رفت بهت بگم که ماشینومون دراومد یعنی توی 13ماهگی شما ماشین جدید خریدیم و کلی بابا مهدی خوشحاله و مم از خوشحالی بابات خوشحال تر. وتوهم کلی با ضبطش و برف پاک کن هاش  وداشبوردش حال میکنی .عکسای ماشینم تو اولین فرصت میزارم.......

پسندها (2)

نظرات (3)

شیما مامان شاهین کوچولو
5 بهمن 93 22:19
ای جووووووووووووونم ماشاله جوجه شمام خیلی ناز و خوردنیه وبلاگ خوبی داری لذت بردم از دیدن عکسای شازده
بابا و مامان
6 بهمن 93 9:18
عزیز دلم 15 ماهگیت مبارک عزیزم
✿ مه آ سا✿
10 بهمن 93 23:45
چه قدر نی نی نـــــــــازی دارید خدا حفظش کنه از خطرات من خیلی خوشحال میشم بیاین پیشم و برام نظر بدید حداقل 2 تا رو بدید خیلی خوشحال میشم
مامان بی تاب
پاسخ
فداتون....چرا دوتا؟