محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

ورودشش ماهگی طاها من

1392/12/26 18:18
نویسنده : مامان بی تاب
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ورودت به شش ماهگی مبارکت باشه

ای کاش میشد برای یه لحظه تو خواب ببینمت و دستای کوچیکتوببوسم

نمی دونیم اسمتو طاهابزاریم یا محمدطاها اماامیدوارم وقتی به دینامیای و بزرگ میشی لیاقت اسمتو داشته باشی

عزیزدلم تو برای من و بابا باارزش ترین چیز یا موجود یادارایی یا بهتره بگو نفس مایی هنوز نیومدی و ماعاشقانه دوستت داریم تو عصاره عشق من و باباهستی

هنوزخیلی کوچولویی اما برات ارزودارم مث من و بابا عاشق بشی

خیلی خیلی دوست دارم شبیه بابامهدی بشی زمانی که اون سرکاره و خونه نیست بادیدن تو چهره عشقم از جلو چشام دورنشه

منتظرتیم مامان و بابامهدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)