محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

شازده من 13ماهگیت مبارک

1393/9/2 3:08
نویسنده : مامان بی تاب
875 بازدید
اشتراک گذاری

13 ماه یعنی 1 سال و 1 ماه با تو بودن

13 ماه یعنی 1 سال و 1 ماه مادر تو بودن

13 ماه یعنی 1 سال و 1 ماه پدر تو بودن

13 ماه یعنی 1 سال و 1 ماه لحظه ها رو با تو سپری کردن

13 ماه یعنی 1 سال و 1 ماه از بهترین و تکرار نشدنی ترین روزهای عمر من وبابایی

چقدر این یک سال و فلان ها برایم شیرین است دیگر صحبت از روز نیست،حرف از ماه نیست پای سال به میان آمده

و این یعنی من و تو آشنای دیرین شده ایم،به هم خو گرفته ایم،با چشم هایمان با هم حرف میزنیم

فرشته ی کوچکم 13 ماهه شدی من که این 13 ماه را زندگی نکردم عاشقی کردم

چقدر خوب و شیرین است که روزگاری نه چندان دور خودت پدر خواهی شد و تمام این حس ها را لمس خواهی کرد

چه باور نکردنی بزرگ و بزرگ تر میشوی و من مادر مبهوت این دقایق شتابان

حتی مجال نوشتن این همه شیرینی را ندارم چه برسد به لذت کامل بردن

چشم برهم زدیم 13 ماهه شدی

تو کی این همه بزرگ شدی؟؟؟

واقعا کی؟نکند من جا مانده ام در 13 ماه پیش؟نکند من جا مانده ام در اولین روز دیدار؟

 

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش

می سپارم به تو از چــــشم حسود چمنش

نفس نازتر از جان چه شد از چـــــشم بدان

دور باد آفت دور فـــــــــــــلک از جان و تنش

 

......نبض زندگیم  13 ماهگیت ....

 

پسندها (1)

نظرات (2)

بابا و مامان
5 آذر 93 10:08
13 ماهگیت مبارک عزیز دلم
آجی محمدمهدی
6 آذر 93 18:28
آرزويم اين است:ديدن اوج غرورت درصبح و رسيدن به همه ی رویایت من دعا خواهم کرد،روزهایت پرنور،شب تو مهتابي سینه ات صادق وصاف رنگ باران باشد...