محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

وبلاگ تکانی

1392/12/28 13:42
نویسنده : مامان بی تاب
933 بازدید
اشتراک گذاری

چیزی تا سال جدید نمونده و همه در حال دویدن و تا پنج شنبه 20:20:20همه فعالیت میکنن و دوست دارن همه چیز به نحو احسنت انجام بشه.


منم یه وبلاگ تکونی به فسقلم بدهکاربودم اما دلشو نداشتم به خاطرات قبل نگاه کنم .

اما از موضاعت وبلاگ شروع کردم و دسته بندی کردم و خیلی برام سخت بود که هر مطلبی رو بخونم و بزارم تو موضوعات خودش  و شد بهانه ایی برای اشک های من .

با دیدن اسم طاها تو پست های اولم و.............

اما به محض اینکه اشک اول بخواد از گوشه چشمم بیرون بیاد به اذن خدا محمدطاهای گلم بیدارشدو شروع کرد به شیر خوردن و بعد دلبری  و یه عالمه باهاش حال کردم و آهنگ شاد براش گذاشتم و شد دلیل نریختن اشک های من .

خدایا حواست هست به گل پسرام .خدایا خودت لایق دونستی و یه گل پسر آسمونی دادی و یه گل پسر زمینی .خودت حواست به شاهزاده های من باشه .


وبلاگ تکونی داریم .........

 

 

 

کی میاد کمــــــــــــــــــــــــــــــک

متاسفانه یه اتفاق بد افتاده اومدم مطالبمو موضوع بندی کنم اما همه تاریخ هام پاک شدن و شدن به روزی که داشتم تاریخ میزدم خیلی غمگینم کی میتونه به دادم برسه .البته به مدیریت تلگراف زدم اما جواب ندادن .تلفن زدم و در توانشون قول همکاری بهم دادن.ایشالله درست میشه

حالا کی میاد کمکــــــــــــــــ

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان یاسمن و محمد پارسا
28 اسفند 92 16:22
زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت. پیشاپیش عیدشما مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 اسفند 92 16:23
عزیز دلم خیلی ناراحت شدم کاش من می تونستم کمکت کنم