محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

خدایا............

1392/12/26 18:34
نویسنده : مامان بی تاب
777 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا!

همیشه در ذهن من باش

وقتی از خواب بیدار میشوم

سراسر روز برمن بتاب

بگذار هردقیقه زمانی باشد برای همنشینی باتو

نگذار فراموش كنم

در هر ساعت از این كه با من مانده ای و خواهی ماند

تا صدای مرا بشنوی و به من پاسخ دهی

شكر به جا اورم

خدایا!

وقتی كه شب میرسد

بگذار كه افكارم از تو وعشق تو ارامش گیرند

بگذار كه خوابم از امنیت و مهر تو اطمینان داشته باشد

واگاه باشد كه من متعلق به تو هستم....

والپیپرهای متنوع و زیبا برای دسکتاپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهه مامانی طهورا
1 مرداد 91 13:05
می شود این رمضان موعد فردا باشد آخرین ماه صیام غم مولا باشد می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند که همین سال ظهور گل نرگس باشد التماس دعا