محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

14ماهگیت و 7و8و9و10و11مین دندونت مبارک

1393/11/2 2:28
نویسنده : مامان بی تاب
599 بازدید
اشتراک گذاری

          ماهگیت 

وووووووووو

صاحب مروارید شدنت

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

               فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

مباااااااااااارک

   

 

وسعت دوست داشتنت براي من ....

 همان بهشتي است كه گفتند زير پاي مادران است.

   مثل نفسی برايم ....

 مثل هوا ...مثل آب

 پس بدان ...اگر نبودي...نبودم

 اگر نباشی.....نيستم

 بي تو من....هيچم 

فرشته ی نازنینم...

توبزرگ میشوی وبزرگتر.... ومن هرروز دلتنگ روزهای کودکی ات میشوم

روزهای نوزادی .روزهایی که به غیر از آغوش من ماْوایی نداشتی.

دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت سپری شد.

خیلی زود گذشت.....

روزی که خدا فرشته ای را به من هدیه داد تا زین پس نگهدار او باشم.

امانتدار خدا هستم تا از تو پاسداری کنم ازتو وزیباییهایت.

مبارک باشد 11.10.9.8.7.6.5.4.3.2.1مین دندان تو جان مادر....

آرام جان مادر توی این ماه شما صاحب 7و8و9و10و11مرواریدشدی

 هرروز که میگذرد عشق من به تو صدچندان میشود

یک سال ودو ماه  از آمدنت میگذرد

توبزرگ میشوی ومن هر روز که میگذرد در دریای عشق توکوچکتر میشوم....

و شاید همین روزها غرق شوم...........

 

پسندها (1)

نظرات (1)

sima
2 بهمن 93 11:42
خدا حفظ کنه گل پسرت رو برات
مامان بی تاب
پاسخ
لینکتون کردم