محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

اولین لگد طاهای من مهدی

1392/12/27 3:14
نویسنده : مامان بی تاب
922 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در يك شب از شب هاي دور*

كودك من پا به دنيا مي نهد*

آن زمان بر من خداي مهربان*

نام شورانگيز "مادر" مي نهد.


طاها مهدی و سمیه روز یکشنبه  ١٣٩٠/١٢/١٣ ساعت ١١:١٥ یه شب خوشگل ابری خیلی سردوقتی بابامهدیش از کار اومد یه خسته نباشید آبدار به بابامهدیش گفت پاهای کوچولوشو که برای اولین بار توان حرکت کردن پیداکرده بود محکم به دیوارهای خونه اش کوبید و لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه در حال جون گرفتنه اولین حرکتش برام دردشیرینی داشت که فقط تونستم بهش بگم جانم محکم تر بزن تا بفهمم توسالمی و من تموم این روزهای سختو به عشقت تحمل کنم

اولین حرکت طاها                  شد تنها بهانه زیستن برای مهدی و سمیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروغ
15 اسفند 90 21:57
واقعا خوشحالم .اميدوارم اين روزها واست راحت بگذره..
عمه خاله راحله
28 اسفند 90 14:32
سلام پسل گلم.چه مامان تنفلی داری عمه خاله. اصلا وبلاگتو آپ تو دیت نمی کنه.عمه خاله قربونت بره.وقتی بدنیا اومدی خودم بهت انگلیسی یاد میدم بعد میفهمی اپ تو دیت یعنی چی. بوس بوس