محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

16ماهگیت مبارک پسرکم

1393/12/7 17:10
نویسنده : مامان بی تاب
914 بازدید
اشتراک گذاری

 

زندگی کن و لبخندبزن..بخاطر آنهایی که بالبخندت زندگی میکنند......  بخاطر من.(مامان بی تاب)

 

16ماهگیت پرازلبخند و شادی باشه شازده مامان

عینکعینکعینکعینکعینک

قربون قدو بالات بشم من ...یادم رفت توی 15ماهگی قدو وزنتو بنویسم اما اینجا واست نوشتم بوس

قد محمدطاها در 15ماهگی    83 سانت

وزن محمدطاها در 15ماهگی   12700کیلو

دورسر محمدطاها در15ماهگی  47سانت

ماشاالله

پسندها (5)

نظرات (8)

تصاوير خود را به اشتراك بگذاريد
7 اسفند 93 19:02
تصاوير خود را به اشتراك بگذاريد با آرزوي روزهاي خوب براي شما و فرزندان دلبندتان مي خواستم سايتي را معرفي كنم براي اشتراك عكس و تصاوير شما و فزندنتان شما مي توانيد در سايت پيكسل : پروفايل بسازيد - عكس ارسال كنيد - نظر بدهيد - به عكس ها امتياز بدهيد - پيام براي ديگران ارسال كنيد و يه عالمه امكان ديگه ... يه سري به ما بزنيد اونايي كه اومدن ديگه نرفتن http://pixel.aiande.com
✿ مه آ سا✿
8 اسفند 93 4:12
16 ماهگیت مبارک گل پسر ایشاالله 16 ساله بشی من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظر بدی
مامان بی تاب
پاسخ
مرسی...........حتما چرا که نه؟
بابا و مامان
12 اسفند 93 8:05
16 ماهگیت مبارک عزیز دلم
farnoosh
13 اسفند 93 15:16
عاشق این قیافه ی خنده روشم واسه دیدنش ثانیه شماری میکنم.....
مامان بی تاب
پاسخ
ســــــــــــــــلام به به دخترعمه فرنوش.پربوسه کردی دفترچه خاطرات شازده موطلایی مارو
✿ مه آ سا✿
16 اسفند 93 3:13
16 ماهگیت مبارک باشه گل پسری دلم برات تنگ شده چرا نمیای پیشم خوشحال میشم بیای پیشم و برام نظر بدی
✿ مه آ سا✿
22 اسفند 93 3:19
گل پسری خیلی نازی فدات خوشحال میشم بهم سر بزنی و برام نظر بدی
اعظم مامی دوقلوها (گروه تلگرام)
27 اسفند 93 11:59
وای که چه پسر نازی دارید خدا حفظش کنه مامانی
بابا و مامان
11 فروردین 94 3:19
سال نو مبارک