محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

جوجه طلایی و 11مروارید

1393/11/3 3:29
نویسنده : مامان بی تاب
800 بازدید
اشتراک گذاری

الهی که مامان سمیه  قربون دندونای سفیده خوشملت بره

هروقت هرکی ازم میپرسید از دندونای طاها چه خبر از اونجایی که به چشم اعتقاد دارم زیاد دوست ندارشتم بگم چون از همه بیشتر هم توچشم مامان و بابا میای که اومدی .

امروز ظهر که از خواب بیدارشدی

گفتی :ایشچشمک

گفتم چی:ایشتعجب

خیلی تعجب کردم آخه من هنوز حتی یکبار هم آموزش جیش و از پوشک گرفتن و برات شروع نکردم

بردمت دستشویی.

گفتم:طاها جیشسوال

جوجه رنگی:جیشششش.دلخور

خیلی جالب بود برام یهو دست زدم آفرین آفرین تو هم خوشت اومد هی جیشتو میگرفتی هی ول میکردی منم کلی خوشحال و جیغ ..

بعدگفتی :اااانگشتتو میزدی به دندونات یعنی

اومدیم بیرون بهت صبحانه بدم هی گفتی به به ..من گفتم مامان دهنت پره ...ته دهنت سفید بود یه ودست کردم دیدم بههله من بی خبر ازدندونای جدیدت بودم و علت این بی اشتهایی شما گل پسری رویش همزمان این مرواریدهات بوده ویادم رفت بگم ماشالله و باکلی ذوق به باباو مامان جون و خاله و عمه خاله گفتم و یهو تب شدید کردی و نگران شدم وتا عصر صبرکردم رفتیم دکتروقت گرفتیم تا نوبتمون بشه اومدیم خونه مامان جون ...مامان جون کلی ناراحت شد گفت شاید توچشم اومده خوشکلکم سریع واست تخم مرغ شکوند و تا اسم من و اورد تخم مرغ شکست و یهو بلند شدی بازی و بدو بدو کردی .....اره گلم بیشتر توی چشم مامان و بابامیای فدایتو بشم من

الان که دارم توی وبلاگت از رویدادهای روزانه ات مینویسم شما خوابیدید منم وقت کردم یه سری به وبلاگت بزنم!این روزها حرکات و رفتارهای جدیدی داری یادمیگیری و هرروز که بابایی میاد از سرکار من یکی از شیرین کاریهات را براش با ذوق تعریف میکنم و خستگی بابا درمیاد از شنیدن شیطنتهای پسری...

البته از فضولی هاتم میگمبغل

این روزها تا صدای اذان را میشنوی سریه دستتو میبری روگوشت میگی: اااابر یعنی الله اکبر البته از هجاها و اواش میفهمیم که داری الله اکبرمیگی و سریع سجده میکنی نمیدونی چقدرحرکتت دلنشینه وقتی سجده میکنی ...مطمینم خداهم از اینکه میبینه پسر کوچولویی به اندازه تو داره براش سجده میکنه خوشحال میشه...شاید اغراق بشه اما میدونم خدا تحسین میکنه بنده ی کوچولوش را به خاطر این سجده...عزیز مامان خدا خودش نگهدارت باشه همییییییییشه♡♥♡♥♡♥♡♥♡

البته شادی و بزن برقصت هم  به جای خودش انجام میشه تا صدای آهنگ شاد میشنوی شروع میکنی به بزن برقص....سرت و دستو پاهاتو خیلی باهال تکون میدی......

خیلیییییییی شیرین و باهال شدی البته ماشاالله

ووووو.................

و سلطان محمدطاها خان

جدول ترتیب روییدن دندان های محمدطاها  
دندان های پیشین فک پایین

هشت ماه و دو روز

دندان های پیشین فک بالا

 

دندان های کناری بالا

یازده ماهگی

یازده ماهگی

دندان های کناری پایین

سمت راستی(چهارده ماهگی)

دندان های آسیای بالایی سیزده ماهگی
دندان های آسیای پایین چهارده ماهگی

دندان های نیش بالایی

 

دندان های نیش پایینی

 

دندان های آسیای ثانویه در فک پایین

 

دندان های آسیای ثانویه در فک بالا

..................................

.................................

...................................

..................................

 

 

به امیدرویش مجدد مرواریدهات

پسندها (2)

نظرات (1)

بابا و مامان
6 بهمن 93 9:19
مبارکت باشه عزیز دلم