محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)محمدطاهای ما(جوجه طلایی ما)، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دردونه..یک عاشقانه آرام دگر

باکلی تاخیر.....17ماهگیت هورااااا

1394/2/22 18:57
نویسنده : مامان بی تاب
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

نفس بالنده ی من؛محممممممممدطاهابوس

 با توام...چرا اشباعت نمیشوم؟ چرا هرچه نگاهت میکنم حریص ترت میشوم؟

چرا هر روز برایم زیباتری؟ چرا عطر تنت را هرچه عمیق تر نفس میکشم کم می اورم؟ چرا وجودِ کوچک و لطیفت اینقدر ارامم میکند؟

چرا نفسهایت را میشمارم؟ چقدر گرما و بوی دهانت را دوست دارم ...

چرا چشمهایت...نگاهت دلم را هر بار میلرزاند؟ چرا تو میخندی من دلم پر میکشد؟

چرا جــــــــــــانم در مقابل هر نفست فدا میشود؟ چرا تمام آرامشم با بودنت کامل میشود؟

چرا دل نگران هر لحظه ات هستم؟

چرا آنقدر دوستت دارم پسر....اصلا قدری ندارد!

من در تو تمام شدم...

چقدر باید شاکر باشم...نفسم گرفت...بخداااااااااا طپش قلب گرفتم..همین دم...که تو کنارم خوابی...

طااااهاای من؛

تو زندگی هستی...خودِ خودش!

چرای این همه شگفتی را...این همه احساس بی نظیر را...این همه دیوانگی را...

یک چــــون است؛

من یک مـــــــــــــادر هستم.

مادر یک زندگی!

خوشحالم با تـــــــــو مادر شدم...

خــــــــدا...سنگینی میکند بار مسئولیتش در برابر اینهمه احساس...نکند راه را بیراهه روم....

به تو توکل میکنم یالطیف....

تا آرام مادری کنم...کامل...صبور...فاطمه وار...ان شاالله

میخواهـــــــــــم صالح باشی وصالح بمونی مثل برادربهشتیت به امید روزی که چهارنفرکنارهم باشیم....میدانم میشود ان شاالله

سلام عشقم نفسم عمرم امدم باکلی تاخیر وخبرای خوب وسفرهای خوش

 سعی میکنم هرشب که نه حداقل هرهفته برات یه پست بزارم و ازاتفاقات و سفرایی که باهم تو این 2ماه رفتیم و بخاطر شیطنت هات نشد بشیتنم پای کامی برات بنویسم

 

 

دوستت داریم دوستت داریم  محمــــدطاااااااهاااااا

 

 

ماهگیت مبارک نبض زندگی

زندگی کن و لبخندبزن..بخاطر آنهایی که بالبخندت زندگی میکنند...

                                                                          بخاطر من.(مامان بی تاب)

 

 

بابت دیر تبریک گفتنم ببخش عزیزم

ازبس فضولی

یه دنیا دوستت دارم

                                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا و مامان
29 اردیبهشت 94 7:23
17 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان بی تاب
پاسخ
قربونت حت الت چطوره بهتری؟